Autor Subiect: nu primesc mail de confirmare pentru modificarea NS  (Citit de 7342 ori)

ebe

  • Oaspete
  • **
  • Mesaje postate: 50
  • Karma: +0/-0
    • Vezi Profilul
nu primesc mail de confirmare pentru modificarea NS
« : Septembrie 19, 2007, 01:02:16 pm »
Pentru ca astept acest mail de la RNC am considerat potrivit sa deschid acest topic aici .
De doua zile incerc sa mut 3 domenii .ro . Dupa completarea formularului, o data ieri si o data astazi dimineata, astept sa vina e-mail-ul cu linkul/codul de confirmare fara succes.  Mentionez ca nu am filtre de spam pe adresa respectiva si primesc mailuri din alte surse pe aceea adresa

 Mai este cineva in situatia asta ? Este o problema la sistemul de trimitere e-mails de la RNC sau sa " sap " mai adanc la mine sa caut problema ?

Bogdan.eGazda

  • Webmaster
  • ****
  • Mesaje postate: 944
  • Karma: +13/-0
  • EGAZDA SRL
    • Vezi Profilul
    • http://www.egazda.ro
Răspuns: nu primesc mail de confirmare pentru modificarea NS
« Răspuns #1 : Septembrie 19, 2007, 01:41:59 pm »
Ai cautat prin log-urile serverului tau de email?

ebe

  • Oaspete
  • **
  • Mesaje postate: 50
  • Karma: +0/-0
    • Vezi Profilul
Răspuns: nu primesc mail de confirmare pentru modificarea NS
« Răspuns #2 : Septembrie 19, 2007, 01:47:34 pm »
 La RNC apare ca fiind trimis, la mine se pare ca apare ca nefiind primit . ciudat este ca de pe alta adresa @rotld.ro am primit mail dar de la adresa de la care RNC trimite automat mailuiri nu primesc nimic .

 Mai investigam ....

dt

  • Moderator
  • Hostmaster
  • *****
  • Mesaje postate: 1417
  • Karma: +8/-5
    • Vezi Profilul
    • http://www.webdev.ro
Răspuns: nu primesc mail de confirmare pentru modificarea NS
« Răspuns #3 : Septembrie 20, 2007, 09:40:53 pm »
Mai nou, mailul de la RNC se trimite doar la proprietarul domeniului (admin). Informatiile din Tehnic/Zone sunt ignorate.

ebe

  • Oaspete
  • **
  • Mesaje postate: 50
  • Karma: +0/-0
    • Vezi Profilul
Răspuns: nu primesc mail de confirmare pentru modificarea NS
« Răspuns #4 : Septembrie 24, 2007, 11:24:32 am »
nu . la modificare NS-uri a trimis pe trei adrese diferite care erau configurate la info proprietar si doua la administrator. din pacate doua adrese sunt pe aceelasi server ( a proprietarului si a mea ) si una era pe gmail . Binenteles pe gmail a ajuns bine merci mesajul si astfel am schimbat ns-urile . Problema nasoala este in cazul altor domenii pe care inteligentul de mine, ca altfel nu pot sa ma exprim nu a pus decat o singura adresa la toate categoriile, a mea . Culmea este ca la rotld arata ca toate mesajele mail au fost trimise iar in log-ul serverul de mail folosit de mine arata ca nici nu au ajuns. Se pare ca se pierd pe drum pe undeva ... Pur si simplu nu inteleg .