Autor Subiect: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora  (Citit de 26618 ori)

Bogdan.eGazda

  • Webmaster
  • ****
  • Mesaje postate: 944
  • Karma: +13/-0
  • EGAZDA SRL
    • Vezi Profilul
    • http://www.egazda.ro
Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« : Iunie 24, 2009, 05:51:06 pm »
Constant ca activam intr-o industrie in care canibalismul este in floare.
Cineva crede ca raul unora este spre binele lor.
Cine a mai primit SPAM-ul email-ul de la Hostway?

Citat
Buna ziua!

 

Am sesizat ca in ultima perioada aveti probleme cu furnizorul Dvs de servicii de Datacenter (colocare si acces internet) si de aceea va propunem sa incepem o discutie privind posibilitatea mutarii echipamentelor Dvs in noul nostru centru de date din incinta NXDATA-2, Bucuresti.

 

Va rog sa aveti amabilitatea sa ma directionati catre persoanele abilitate cu care putem aborda acest subiect.

 

Multumesc!

 

Cu consideratie,

PS: Nu am inclus si numele persoanei in cauza din respect pentru functia pe care si-o declara. Pacat de ea....
« Ultima Modificare: Iunie 24, 2009, 05:53:45 pm de Bogdan.eGazda »

WBF

  • Furnizor servicii
  • Hostmaster
  • *****
  • Mesaje postate: 3488
  • Karma: +64/-57
    • Vezi Profilul
    • Webfactor
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #1 : Iunie 24, 2009, 05:57:05 pm »
Bogdan.

Cand la FH a fost refuzata participarea ca si partener(din motive strict legate de concurenta) am fost onorati cu non prezenta.
Nu am considerat oportuna prezenta ca partener a unei firme care ne-a abordat mai demult pe aceeasi tema cu mailul de mai sus.
Eu le doresc multa bafta, cum le-am dorit si cand le-am explicat de ce nu-mi pot ei vinde nimic.

Nimic nou sub soare, labarii fac ce stiu ei mai bine.

Daca coafeaza pe cineva pot sa fac publica firma si persoanele in cautare de noi clienti.........

As fi un rahat sa dau un link spre un blog unde povesteam cam cum vad unii piata, calculata in milioane de dolari
Pe hartie evident.
Hostway a avut raport de activitate nu de mult.Banui ca fost naspa de recurg la mizerii
« Ultima Modificare: Iunie 24, 2009, 06:01:43 pm de WBF »

Florin Matincă

  • Membru
  • ***
  • Mesaje postate: 241
  • Karma: +6/-4
    • Vezi Profilul
    • http://www.florinmatinca.com
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #2 : Iunie 24, 2009, 07:06:05 pm »
Pff ... m-am convins eu cum sta treaba cu Hostway. Suport tehnic care NU exista, iau banu si nu ofera nimic.

Iar mailul ala e o mizerie la care nu te-ai astepta de la o companie de talia lor.

Florin Matincă

  • Membru
  • ***
  • Mesaje postate: 241
  • Karma: +6/-4
    • Vezi Profilul
    • http://www.florinmatinca.com
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #3 : Iunie 24, 2009, 07:13:03 pm »
Ce as fi ras sa scrie ...
Cu consideratie,
Alin Rotaru

WBF

  • Furnizor servicii
  • Hostmaster
  • *****
  • Mesaje postate: 3488
  • Karma: +64/-57
    • Vezi Profilul
    • Webfactor
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #4 : Iunie 24, 2009, 07:15:49 pm »
Mai Florin
In vremuri de criza si un rotaru poate parea apetisant

tinuzzo

  • Vizitator
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #5 : Iunie 25, 2009, 01:11:29 am »
Ce as fi ras sa scrie ...
Cu consideratie,
Alin Rotaru

:) salutare,

nu am mai fost de ceva vreme pe aici.
Dar "Rotaru" sau "Wheeler" cum isi zice in Franta, mi-a atras atentia. Inca mai am vreo 300 euro nerecuperati de la el, dupa ce mi-a comandat un server cu card furat al unui frantzuz.

romaniamarius

  • Vizitator
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #6 : Iunie 25, 2009, 01:41:20 am »
Constant ca activam intr-o industrie in care canibalismul este in floare.
Cineva crede ca raul unora este spre binele lor.
Cine a mai primit SPAM-ul email-ul de la Hostway?

PS: Nu am inclus si numele persoanei in cauza din respect pentru functia pe care si-o declara. Pacat de ea....


 Salut Bogdan, imi permit sa te intreb ce ti se pare atat de nepotrivit in abordarea acestui om de vanzari. A observat ca ai probleme (si tu si alti mii de clienti directi si indirecti ai lui Simpliq) si a incercat sa iti ofere o solutie de hosting profesionala.
 Probleme sunt peste tot, nimeni nu este perfect desi cu totii incercam sa ne perfectionam si sa oferim servicii mai bune de la luna la luna. Sunt sigur ca Simpliq si-a invatat lectia si acum o sa isi imbunatateasca solutia de hosting.
 Eu cred ca Hostway este printre cei mai seriosi furnizori de Hosting din tara si daca ai ocazia sa interactionezi cu o astfel de companie nu trebuie sa o ratezi.

romaniamarius

  • Vizitator
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #7 : Iunie 25, 2009, 01:45:42 am »
Pff ... m-am convins eu cum sta treaba cu Hostway. Suport tehnic care NU exista, iau banu si nu ofera nimic.

Iar mailul ala e o mizerie la care nu te-ai astepta de la o companie de talia lor.

[moderator: Este a 4 sau a 5-a oara cand iti moderez SPAM-ul. Ai doar post-uri legate de serviciile exceptionale ale Hostway. Te rog linisteste-te ... nu am chef sa strang dupa tine mizeriile. Daca n-ai altceva de spus te rog sa taci! Am fost politicos pana acum dar tu deja ma faci sa pierd prea mult timp morerand SPAM!!!]

« Ultima Modificare: Iunie 25, 2009, 01:00:56 pm de Cosmin L. Neagu »

tinuzzo

  • Vizitator
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #8 : Iunie 25, 2009, 01:56:09 am »
@Flaviu: ce au facut ei se numeste oportunism ieftin.

Bun, sa zicem ca ar fi mers clientu la ei, CE sa faca? Hostway le deschide cont/server instant? Si sa zicem ca da, dar ideea e sa iti mearga serveru, sa ai acces la email etc, un cont nou DELOC nu merge instant (propagare DNS, etc).

deci tot un rahat cu ochi

Marian

  • Membru
  • ***
  • Mesaje postate: 401
  • Karma: +5/-8
    • Vezi Profilul
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #9 : Iunie 25, 2009, 06:20:43 am »

"Nimic nou sub soare, labarii fac ce stiu ei mai bine."

 Hahahah, deasta-mi place mie de Domnul Horia, le da imediat cu "whatis" ! :))))

Gupi

  • Furnizor servicii
  • Hostmaster
  • *****
  • Mesaje postate: 2792
  • Karma: +41/-22
  • Hangar Hosting, SRL
    • Vezi Profilul
    • capcanaspam@gmail.com
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #10 : Iunie 25, 2009, 07:03:09 am »
Daca Hostway face asemenea miscari de hiena vis-a-vis de competitorii cu probleme (este impresionanta viteza lor de reactie), ce garantie poate avea un client ca datele sale sunt in siguranta acolo ?

AndreiPietrosu

  • Furnizor servicii
  • Membru
  • ***
  • Mesaje postate: 182
  • Karma: +4/-2
    • Vezi Profilul
    • KeyHost
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #11 : Iunie 25, 2009, 08:54:18 am »
Salut Bogdan, imi permit sa te intreb ce ti se pare atat de nepotrivit in abordarea acestui om de vanzari. A observat ca ai probleme (si tu si alti mii de clienti directi si indirecti ai lui Simpliq) si a incercat sa iti ofere o solutie de hosting profesionala.
 Probleme sunt peste tot, nimeni nu este perfect desi cu totii incercam sa ne perfectionam si sa oferim servicii mai bune de la luna la luna. Sunt sigur ca Simpliq si-a invatat lectia si acum o sa isi imbunatateasca solutia de hosting.
 Eu cred ca Hostway este printre cei mai seriosi furnizori de Hosting din tara si daca ai ocazia sa interactionezi cu o astfel de companie nu trebuie sa o ratezi.

Dupa mesajul "patriotic" pare ca lucrezi la ei...  ;)
Am si eu cateva intrebari daca se poate:
1)
Citat
A observat ca ai probleme (si tu si alti mii de clienti directi si indirecti ai lui Simpliq) si a incercat sa iti ofere o solutie de hosting profesionala.
Fa-ma sa inteleg, solutia pe care o avem noi la Simpliq acum nu e profesionala, in schimb aceeasi solutie de la Hostway e profesionala?(bad choice of words... nu cred ca hostway a fost total de lipsit de probleme de cand s-a infiintat in Romania)
2)
Citat
imi permit sa te intreb ce ti se pare atat de nepotrivit in abordarea acestui om de vanzari.
Pai hai sa incepem... eu personal(desi Bogdan e colegul meu, nu imi place sa vorbesc in numele lui) nu inteleg cum iti permiti sa te duci la un client al altui furnizor, in momentul in care furnizorul respectiv are probleme, si sa ii vinzi replici ieftine de genul "vino la noi ca aici curge mierea". E deontologic gresit... inteleg ca sunt tehnici agresive de vanzari, dar limita nesimtirii are o muchie foarte fina.
In afara de faptul asta, "baetii" de la Hostway fac o greseala capitala pentru profesionalismul pe care se la uda ca il au. Prima regula in vanzari:CLIENTUL VREA SA CUMPERE, NU SA II FIE VANDUT!!! Prin urmare, mi se pare gresit sa lasi la de-o parte orice urma de fairplay cand vine vorba de piata pe care activezi si mi se pare mai ales o lipsa de respect pentru clientul pe care vrei sa il abordezi.
3)
Citat
Eu cred ca Hostway este printre cei mai seriosi furnizori de Hosting din tara si daca ai ocazia sa interactionezi cu o astfel de companie nu trebuie sa o ratezi.
Intrebari rapide:
-pe ce studiu bazezi afirmatia ta?
-nu trebuie sa o ratezi din ce motiv? ai ceva de la invatat de la ei? din cate stiu eu, ca la orice furnizor, clientul plateste un serviciu si ei ofera acel serviciu. nu cred ca se implica mai mult decat atat(in sensul de a acorda atentie in plus unui client) deci nu vad unde e "onoarea" de a respinge alti furnizori pentru a lucra cu ei

In incheiere, iti doresc succes si numai bine!

Florin Matincă

  • Membru
  • ***
  • Mesaje postate: 241
  • Karma: +6/-4
    • Vezi Profilul
    • http://www.florinmatinca.com
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #12 : Iunie 25, 2009, 09:47:33 am »
@Flaviu : Multumesc, dar nu am incredere intr-o companie care afla de pe un formum ca am o problema.

Iar dupa faza de ieri, m-am convins ce model de business abordeaza Hostway. Urat.

WBF

  • Furnizor servicii
  • Hostmaster
  • *****
  • Mesaje postate: 3488
  • Karma: +64/-57
    • Vezi Profilul
    • Webfactor
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #13 : Iunie 25, 2009, 12:03:34 pm »
Doresc sa-i urez un calduros "wellcome" domnului Flaviu Radulescu de la Hostway.
Banuiesc ca nu ma insel cand ma duce gandul ca userul Flaviu este de fapr Flaviu Radulescu de la Hostway.

Sau ma insel?......



  Sunt sigur ca Simpliq si-a invatat lectia si acum o sa isi imbunatateasca solutia de hosting.
 

Am putea sa discutam putin despre lectii Flaviu.
Calm, frumos, detasat, si cu informatii pertinente.
« Ultima Modificare: Iunie 25, 2009, 12:07:44 pm de WBF »

WBF

  • Furnizor servicii
  • Hostmaster
  • *****
  • Mesaje postate: 3488
  • Karma: +64/-57
    • Vezi Profilul
    • Webfactor
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #14 : Iunie 25, 2009, 11:24:17 pm »
Flaviu.

Cred ca a venit momentul sa-ti reconsideri putin modalitatile de a aborda potentialii clienti.

Nu vreu sa-ti amintesc ca te-ai trezit cu un potential client care are ceea ce nu ai si nu ai avut ever tu, respectiv loialitate si coloana vertebrala.
Te-ai trezit catalogat drept labar de mine, si cred ca la cum ai actionat am fost bland cu tine.

Te-ai trezit aratat cu degetul de aia pe care cu onor te gandeai sa-i ofertezi ca un necrofil in devenire.
Decat ca fiind un necrofil in devenire, nu ai stiut ca nu tratezi cu cadavre.
Te-ai trezit moderat de o "apa sfintita" si un campion la bun simt, aka Cosmin.
Cred ca ultima data cand a moderat era la ceva enlarge your... sau ceva spammer jegos.
Poti fi mandru.

Sincer nu ma asteptam de la tine sa faci pipi cand vantul batea din fata .
Poti sa te iei de mana cu aia de inregistrau domenii typo cu nume de firme concurente.


PS: reprezinti Hostway?
Aia stiu?
Tu esti constient?
Sau este doar foame maxima?
« Ultima Modificare: Iunie 25, 2009, 11:26:36 pm de WBF »