Autor Subiect: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora  (Citit de 26731 ori)

Gupi

  • Furnizor servicii
  • Hostmaster
  • *****
  • Mesaje postate: 2792
  • Karma: +41/-22
  • Hangar Hosting, SRL
    • Vezi Profilul
    • capcanaspam@gmail.com
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #15 : Iunie 25, 2009, 11:58:38 pm »
/sidetopic
pe pagina hostway.ro exista un logo TRUSTe (in dreapta jos), logo ce nu-si prea are locul acolo ( http://www.truste.org/ivalidate.php?url=www.hostway.ro )

E drept ca hostway.com sunt certificati TRUSTe.com, dar vorbim totusi de lucruri diferite.

paull

  • Vizitator
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #16 : Iunie 26, 2009, 09:44:56 am »

romaniamarius

  • Vizitator
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #17 : Iunie 27, 2009, 12:28:23 am »
[moderator: Este a 4 sau a 5-a oara cand iti moderez SPAM-ul. Ai doar post-uri legate de serviciile exceptionale ale Hostway. Te rog linisteste-te ... nu am chef sa strang dupa tine mizeriile. Daca n-ai altceva de spus te rog sa taci! Am fost politicos pana acum dar tu deja ma faci sa pierd prea mult timp morerand SPAM!!!]


Salut, nu inteleg de ce acest site incurajeaza doar antireclama, injuraturile si minciuna neacoperita de fapte. Sa spui ca o companie este serioasa nu inseamna ca-i faci neeaparat reclama, poate sa insemne ca se chinuie la fel de mult cum fac celelalte companii din tara asta !

romaniamarius

  • Vizitator
Răspuns: Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #18 : Iunie 27, 2009, 12:36:16 am »
Bogdan.

Cand la FH a fost refuzata participarea ca si partener(din motive strict legate de concurenta) am fost onorati cu non prezenta.
Nu am considerat oportuna prezenta ca partener a unei firme care ne-a abordat mai demult pe aceeasi tema cu mailul de mai sus.
Eu le doresc multa bafta, cum le-am dorit si cand le-am explicat de ce nu-mi pot ei vinde nimic.

Nimic nou sub soare, labarii fac ce stiu ei mai bine.

Daca coafeaza pe cineva pot sa fac publica firma si persoanele in cautare de noi clienti.........

As fi un rahat sa dau un link spre un blog unde povesteam cam cum vad unii piata, calculata in milioane de dolari
Pe hartie evident.
Hostway a avut raport de activitate nu de mult.Banui ca fost naspa de recurg la mizerii

Salut WBF,

spui numai prostii, nu am venit la acel eveniment din motive absolut obiective si care nu au legatura cu evenimentul sau cu participantii (si stii foarte bine asta pentru ca ti-am comunicat dinainte de eveniment).

Imi pare rau ca nu am putut veni pentru ca eram interesat de produsele paralels, sa-mi cunosc concurentii. Dupa cum ai vazut v-am dat si email (webfactor) pentru ca vrem sa cumparam licente de la voi (desi am putea sa le luam direct de la compania mama).

Imi permit sa-ti spun direct ca esti un om de nimic facandu-ma labar si insinuand minciuni in public !

romaniamarius

  • Vizitator
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #19 : Iunie 27, 2009, 01:10:44 am »
Dupa mesajul "patriotic" pare ca lucrezi la ei...  ;)
Am si eu cateva intrebari daca se poate:
1)Fa-ma sa inteleg, solutia pe care o avem noi la Simpliq acum nu e profesionala, in schimb aceeasi solutie de la Hostway e profesionala?(bad choice of words... nu cred ca hostway a fost total de lipsit de probleme de cand s-a infiintat in Romania)
2)Pai hai sa incepem... eu personal(desi Bogdan e colegul meu, nu imi place sa vorbesc in numele lui) nu inteleg cum iti permiti sa te duci la un client al altui furnizor, in momentul in care furnizorul respectiv are probleme, si sa ii vinzi replici ieftine de genul "vino la noi ca aici curge mierea". E deontologic gresit... inteleg ca sunt tehnici agresive de vanzari, dar limita nesimtirii are o muchie foarte fina.
In afara de faptul asta, "baetii" de la Hostway fac o greseala capitala pentru profesionalismul pe care se la uda ca il au. Prima regula in vanzari:CLIENTUL VREA SA CUMPERE, NU SA II FIE VANDUT!!! Prin urmare, mi se pare gresit sa lasi la de-o parte orice urma de fairplay cand vine vorba de piata pe care activezi si mi se pare mai ales o lipsa de respect pentru clientul pe care vrei sa il abordezi.
3)Intrebari rapide:
-pe ce studiu bazezi afirmatia ta?
-nu trebuie sa o ratezi din ce motiv? ai ceva de la invatat de la ei? din cate stiu eu, ca la orice furnizor, clientul plateste un serviciu si ei ofera acel serviciu. nu cred ca se implica mai mult decat atat(in sensul de a acorda atentie in plus unui client) deci nu vad unde e "onoarea" de a respinge alti furnizori pentru a lucra cu ei

In incheiere, iti doresc succes si numai bine!

Salut Andrei,

am sa incerc sa-ti raspund la intrebari desi imi este frica ca iar totul o sa fie tratat reclama de catre moderatorul acestui forum, totusi am incerc sa pastrez limitele.
Prima intrebare:

1) Am sa incerc sa iti explic de ce ceea ce primesti de la Simpliq nu este profesional fara sa lovesc in Simpliq (pentru care am un foarte mare respect). Raspunsul este simplu, ESTE ABSOLUT INACEPTABIL CA UN SERVICIU DE HOSTING SA CADA (asta este parerea si crezul meu). Nu conteaza motivele pentru care a cazut sau de ce backupul nu avea capacitate suficienta sau orice altceva. Un serviciu de hosting nu trebuie sa cada. De ce credem ca Hostway are un serviciu profesional ?! PENTRU CA PENTRU NOI ESTE INACEPTABIL CA SERVICIUL FURNIZAT DE NOI SA CADA. Si iti spun din propria experienta ca am avut si 6 furnizori de net sa cada in acelasi timp (pentru ca desi nu spun folosesc infrastructuri comune) si totusi serviciul nostru nu a fost afectat.
2) Din punctul nostru de vedere exista mai multe tehnici de vanzare, active si pasive , cele pasive sunt cele pe care le stim cu totii, astepti sa-ti bata clientul la usa, dar exista si vanzari active, atunci cand te duci la client cand are probleme. Daca ti-as spune ca hostway are pe stoc peste 10 servere (brand name) disponibile pentru a prelua orice comanda ai spune ca ne facem reclama, NU, adevarul este ca se intampla sa vina clienti si sa zica:" Salvati-ma ca funrizorul meu de "hosting" are probleme. Nu vad deontologic sa incerci sa vinzi un serviciu (chiar daca Simpliq avea probleme in acelasi timp). Ai fii putut sa spui ca este deontologic sa afisezi o politica de genul: Iti dau 10 servere cu 16 procesoare ,32 de giga de ram pe fiecare server si  internet 1 GB/s garantat gratis 1 an de zile daca te muti de la Simpliq la noi. Si crede-ma ca putem face asta fara sa clipim. Poate nu reusesc sa vad lucrurile asa cum le vezi tu, dar daca mie un furnizor de servicii imi creaza probleme inchid contractul si cumpar de la cineva mai bun sau mai serios. Daca tu consideri aceasta politica proasta atunci poti sa cumperi in continuare de la acelasi furnizor cu probleme.
3)E foarte greu sa-ti raspund la intrebarea asta fara sa ma baneze administratorul formului.
- Pot sa-ti spun ca am masurat 4 milioane de ip-uri unice care acceseaza site-urile gazduite de noi (as spune mai mult de 50% din piata din romania de clienti de internet). Pot sa continui sa-ti spun ca din top 10 din romania avem 4 ? Sau sa-ti spun ca cifra noastra de afaceri (care este publica) este dubla decat a urmatorului competitor ?
- Nu trebuie sa o ratezi din mai multe motive. Stii ca exista o singura firma in Romania care iti poate da protectie pentru tipul de atac "DC++ Redirect" HARDWARE. Sau ca o aceasi firma iti poate comprima traficul care pleaca de pe serverele tale cu o viteza de 10 GIga pe secunda fara delay, astfel incat clientilor tai sa li se incarce mult mai repede siteurile. D-asta e bine sa vorbesti cu un astel de furnizor. Si iti pot continua cu niste tehnologi de care sunt sigur ca nu ai auzit (si nu vreau sa te jignesc, dar in Romania nu ajung astfel de tehnologiii). (Nu am sa dau numele firmei ca sa nu primesc "Ban")

Sper ca ti-am raspuns la intrebari.

Si eu iti urez succes si numai bine!

romaniamarius

  • Vizitator
Răspuns: Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #20 : Iunie 27, 2009, 01:25:24 am »
Flaviu.

Cred ca a venit momentul sa-ti reconsideri putin modalitatile de a aborda potentialii clienti.

Nu vreu sa-ti amintesc ca te-ai trezit cu un potential client care are ceea ce nu ai si nu ai avut ever tu, respectiv loialitate si coloana vertebrala.
Te-ai trezit catalogat drept labar de mine, si cred ca la cum ai actionat am fost bland cu tine.

Te-ai trezit aratat cu degetul de aia pe care cu onor te gandeai sa-i ofertezi ca un necrofil in devenire.
Decat ca fiind un necrofil in devenire, nu ai stiut ca nu tratezi cu cadavre.
Te-ai trezit moderat de o "apa sfintita" si un campion la bun simt, aka Cosmin.
Cred ca ultima data cand a moderat era la ceva enlarge your... sau ceva spammer jegos.
Poti fi mandru.

Sincer nu ma asteptam de la tine sa faci pipi cand vantul batea din fata .
Poti sa te iei de mana cu aia de inregistrau domenii typo cu nume de firme concurente.


PS: reprezinti Hostway?
Aia stiu?
Tu esti constient?
Sau este doar foame maxima?

WBF,

nu meriti nici un raspuns.

Pot sa-ti spun un singur lucru, afacerile bottom line se rezuma la bani. Cata prietenie poate tine clientii pe care voi ii pierdeti ca urmare a unui furnizor, si aici ii pot insira pe toata linia;de la Furnizorul de energie electrica, continuand cu cel de la care inchiriezi spatiul unde se afla data-centerul, furnizorii de internet, furnizorii de hardware, angajatii, etc.. Daca voi toti considerati ca este normal ca un serviciu de hosting sa cada atunci puteti face afaceri in continuare asa cum vreti. Din punctul meu de vedere Simpliq a avut o problema pentru care nu era pregatit si din cauza asta au aparut aceste discutii. Crede-ma ca daca Simpliq din diverse motive ( pe care le-am insirat mai sus ) o sa continue sa aiba probleme cu toata prietenia si admiratia pentru el, va va pierde pe toti de clienti. Oricat de apropiati sunteti voi acum, in momentul in care va veti pierde clientii din cauza furnizorilor vostri veti lua atitudine si atunci ajungi bottom-line doar la BANI. Toti va zbateti sa oferiti clientilor vostri directi cele mai bune servicii si nu ar trebuii sa lasati pe nimeni sa isi bata joc de munca voastra.

F



Marian

  • Membru
  • ***
  • Mesaje postate: 401
  • Karma: +5/-8
    • Vezi Profilul
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #21 : Iunie 27, 2009, 02:28:18 am »
"Nu trebuie sa o ratezi din mai multe motive. Stii ca exista o singura firma in Romania care iti poate da protectie pentru tipul de atac "DC++ Redirect" HARDWARE. Sau ca o aceasi firma iti poate comprima traficul care pleaca de pe serverele tale cu o viteza de 10 GIga pe secunda fara delay, astfel incat clientilor tai sa li se incarce mult mai repede siteurile. D-asta e bine sa vorbesti cu un astel de furnizor. Si iti pot continua cu niste tehnologi de care sunt sigur ca nu ai auzit (si nu vreau sa te jignesc, dar in Romania nu ajung astfel de tehnologiii). (Nu am sa dau numele firmei ca sa nu primesc "Ban")"

 Modul tau de a privi aspectele este total gresit din urmatoarele considerente:

1. Ai profitat de ocazie sa furi un client. (ca sa spunem lucrurilor pe nu,e)
2. De unde stii ca in Romania nu sunt deja solutiile de care vorbesti ?
3. Esti sigur ca exista o singura firma in romania ce poate oferi protectie la atacuri dos/ddos ? (fie ele software sau hardware)
4. EMail-ul tau sau cine l-a trimis cu oferta este spam. Puneti mana pe carte si respectati legislatia.


Te miri de ce esti tratat asa ? Pentru ca te-ai afisat ca un milog in fata unui om care are principii.

"Salut, nu inteleg de ce acest site incurajeaza doar antireclama"


AICI ESTE O COMUNITATE. ESTI LIBER SA PARTICIPI LA DISCUTII SI SA-TI AJUTI PE CAT POSIBIL "COLEGII" FARA SA GANDESTI CA SUNTEM CONCURENTI SI FARA SA-TI FACI RECLAMA LA SERVICII!


Alt aspect:
www hostway ro (editat, nu se merita un link pentru asemenea oameni)
Interesting ports on 193.223.101.102:
Not shown: 1711 closed ports
PORT    STATE SERVICE  VERSION
80/tcp  open  http     Apache httpd
111/tcp open  rpcbind
113/tcp open  ident
443/tcp open  ssl/http Apache httpd
Device type: general purpose
Running: Linux 2.6.X
OS details: Linux 2.6.17 - 2.6.18
Uptime: 16.488 days (since Wed Jun 10 07:33:02 2009)

Aveti 16 zile uptime pe www.hostway.ro, rpcbind si ident deschise.
Sa va amintesc ca nu sunteti in stare sa protejati un server la os-fingerprint ?
Sa nu mai vorbim de protectie la atacuri DDoS profi.
Profesionalism, nu gluma !
« Ultima Modificare: Iunie 27, 2009, 02:29:53 am de Marian »

Marian

  • Membru
  • ***
  • Mesaje postate: 401
  • Karma: +5/-8
    • Vezi Profilul
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #22 : Iunie 27, 2009, 05:44:03 am »

 Mi-a scapat un link catre .... rog un moderator sa-l stearga.

 Multumesc.

WBF

  • Furnizor servicii
  • Hostmaster
  • *****
  • Mesaje postate: 3488
  • Karma: +64/-57
    • Vezi Profilul
    • Webfactor
Răspuns: Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #23 : Iunie 27, 2009, 10:08:32 am »
WBF,

nu meriti nici un raspuns.

Pot sa-ti spun un singur lucru, afacerile bottom line se rezuma la bani. Cata prietenie poate tine clientii pe care voi ii pierdeti ca urmare a unui furnizor, si aici ii pot insira pe toata linia;de la Furnizorul de energie electrica, continuand cu cel de la care inchiriezi spatiul unde se afla data-centerul, furnizorii de internet, furnizorii de hardware, angajatii, etc.. Daca voi toti considerati ca este normal ca un serviciu de hosting sa cada atunci puteti face afaceri in continuare asa cum vreti. Din punctul meu de vedere Simpliq a avut o problema pentru care nu era pregatit si din cauza asta au aparut aceste discutii. Crede-ma ca daca Simpliq din diverse motive ( pe care le-am insirat mai sus ) o sa continue sa aiba probleme cu toata prietenia si admiratia pentru el, va va pierde pe toti de clienti. Oricat de apropiati sunteti voi acum, in momentul in care va veti pierde clientii din cauza furnizorilor vostri veti lua atitudine si atunci ajungi bottom-line doar la BANI. Toti va zbateti sa oferiti clientilor vostri directi cele mai bune servicii si nu ar trebuii sa lasati pe nimeni sa isi bata joc de munca voastra.

F



Mai baiatule
Nu merit un raspuns dar te trezesti vorbind.
Nu mai tine prelegeri despre afaceri.
Cel putin nu mie.

Pana una alta esti tanar ( mult mai tanar decat mine), esti un angajat( la mine nu e cazul), faci business de putin timp( ce faceai tu fizic prin 93?), si te-ai trezit pictat pe aici intr-o lumina in care nu cred ca doreai vreodata sa fii pictat.
Respectiv ca un tanar labar oportunist, cu obrazul gros la maxim.

Pustiulica, te sfatuiesc sa ma ocolesti maxim.
Sa nu-mi mai dai sfaturi legate de business ca ma faci sa rad si sa scot din buzunarel carnetelul cu idoli si intrebari incomode.


Am sa incep cu doua:
Sunteti cu echipamentele colocate.
In concluzie mucles maxim deoarece depindeti de altii.
Ciocu mic cu solutiile stelare.
Controlati solutia voastra cap coada?
Eu zic ca nu.

La ce layer level faceti voi inspectie de pachete?
Asta ca sa vorbim de protectie.
Mucles si aici.


Acum ma duc sa-mi plimb copii in parc, dar promit ca ma intorc iubire.
Sa-ti povestesc cate una alta





Mihai RADULESCU

  • Membru
  • ***
  • Mesaje postate: 184
  • Karma: +4/-3
  • http://www.tlh.ro
    • Vezi Profilul
    • Top Level Hosting
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #24 : Iunie 27, 2009, 12:05:29 pm »
Doamne cate probleme...existentiale.

Referitor la tipul cu "reclama" si "ciordirea" de clienti , pot spune ca avem clienti, plecati de la ei din cauza problemelor si aici ma refer de clienti din mediul shared .

Chiar daca au fost ceva probleme la Simpliq, ramanem cu ei, si cel putin pe noi ca si firma nu ne-a tentat deloc aceasta practica de vanzare chiar daca la un moment dat vroiam sa ne reorientam.

Oricum sunt sigur ca dupa aceste Hopuri la Simpliq nu or sa mai fie probleme.

Multa bafta!


Florin Matincă

  • Membru
  • ***
  • Mesaje postate: 241
  • Karma: +6/-4
    • Vezi Profilul
    • http://www.florinmatinca.com
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #25 : Iunie 27, 2009, 12:33:53 pm »
@Flaviu - pana la urma voi stati la caldurica la NxData si nu purtati grija curentului si a internetului. Colocati.

OK ... este inacceptabil ca un serviciu de hosting sa cada. Dar tu unde te crezi aici in SUA ? Traim in Romania, iar cauzele downtime-ului au fost cauzate de un fiber cut, provocat probabil de niste tampiti. Asa ca nu veni cu teorii de genu asta...

Hai sa-ti zic eu ce este inacceptabil de la un hoster. Comanzi un pachet Exchange, ti se iau banii si primesti un cont care nu poate fi accesat pentru ca apar erori la autentificarea in panoul de control (daca poate fi numit asa). Apoi dai email la suport si ti se raspunde dupa mai mult de 8 ore si ti se zice sa iei legaura cu billing-ul. Unde se incheie firul. Am cerut banii inapoi si nu i-am primit.

Daca aia e calitatea SUA nu dai doi bani pe ea. Prefer un provider ca SimpliQ, unde desi mai apar probleme, cel putin nu sunt provocate de ei.

Asa ca inceteaza cu teoriile (bulshit-urile de marketing) si vorbeste cu colegii sa nu mai faca spam.

Si chiar daca, prin absurd, SimpliQ isi va pierde clientii, crede-ma ca nu vor veni la Hostway.

WBF

  • Furnizor servicii
  • Hostmaster
  • *****
  • Mesaje postate: 3488
  • Karma: +64/-57
    • Vezi Profilul
    • Webfactor
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #26 : Iunie 27, 2009, 03:32:02 pm »
Flaviu dragule.


Prima lectie de business gratuita.
Mana pe creion si urchile ciulite.

Preambul:

Ceea ce ai facut tu se gaseste in abecedarul omului de afaceri la capitolul NOT TO DO IN ANY CASE

Nu am vreo problema cu orientarea sau practicile sexuale a nimanui.
Te-am facut labar pentru ca asta a iesit la tine.
O sfanta laba cand tu te pregateai de altceva, fiind cu ochii larg deschisi la o clientela(nu a ta, dar apetisanta), cu poftele starnite la vederea unei clientele care tu credeai ca este sau poate fi receptiva la farmecul tau.
Si-ai tras ....pe langa


Fondul problemei(tale):

Sa-ti explic iubire si de ce ai tras pe langa, ca vad ca nu intelegi.
Momentan tu oferi shared in draci si incerci sa culegi clienti de dedicate si colocare

Daca tu ofertezi direct si la stilul comparativ( pot sa-ti explic si asta, dar este de porc oricum) firme de hosting cand au probleme cu furnizorul, ce te-ar impiedica sa le ofertezi clientii lor de shared odata ce firmele de hosting ar veni in ograda ta? Si ar avea o vaga adiere de load sau ceva.Cam nimic, caci este doar vorba de bani..eh..brebenelule??



Si ca un copac ne explicai ca totul se reduce la bani.
Pai iubire, ti-ai dat cu stiinta in cap.
Vezi, de aia am avut intelepciunea sa fac urechea pleasca cand explicai ca ai vrea un slot sa-ti prezinti platforma.

Man, pot fi ingeras si painea lui dumnezeu.Dar nu calca pe bec.
Eu nu ma pregatesc de ceva si fac o laba.Am trecut de varsta aia.
Grija mare la sapun daca vezi vreunul pe jos.


Si asta nu auzi de la ala pe care ai incercat sa-l futirisesti.
Mai nasol pentru tine, o auzi de la aia pe care incercai sa-i combini.

Good job, keep up the good work .

PS:
Mai, am sa revin cu un ticket de suport extrem de funny.
Sa vezi cam cum aratati.
Si cam de ce nu ar trebui ever sa deschizi gura despre inginerie genetica in hosting cand sunteti uneori depasiti de evenimente cotidiene.
Astept putin sa te fragezesti si revin cu subiectul.

Promit

PPS: ai deschis subiectul bani
Vrei sa discutam?
Asa, din ce stiu eu ......
« Ultima Modificare: Iunie 27, 2009, 03:40:05 pm de WBF »

paull

  • Vizitator
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #27 : Iunie 27, 2009, 04:20:27 pm »
 " ESTE ABSOLUT INACEPTABIL CA UN SERVICIU DE HOSTING SA CADA "

 Daca esti un pion important in companie atunci au facut o alegere proasta.
 Spui lucruri mizerabile la fel cum incerci sa induci in eroare oamenii cu afirmatii mincinoase.

 Nu, nu este inacceptabil ca un serviciu sa "cada".
 
 Este inacceptabil sa vi pe un forum si sa ataci direct o companie, incercand sa demonstrezi calitatea serviciilor tale.

 Daca as fi in locul tau mi-as cere scuze public pentru toate afirmatiile facute.

 Si iti mai spun ceva.
 Parerea mea e ca nu stii absolut nimic despre ddos.

 Totusi se poate sa ma insel, dar atunci arata un contract unde garantezi 100% uptime.

 PS: Cand mai impingi "protectie ddos" RTFM inainte.
 

« Ultima Modificare: Iunie 27, 2009, 04:26:17 pm de paull »

WBF

  • Furnizor servicii
  • Hostmaster
  • *****
  • Mesaje postate: 3488
  • Karma: +64/-57
    • Vezi Profilul
    • Webfactor
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #28 : Iunie 27, 2009, 04:29:57 pm »

 Este inacceptabil sa vi pe un forum si sa ataci direct o companie, incercand sa demonstrezi calitatea serviciilor tale.

 Daca as fi in locul tau mi-as cere scuze public pentru toate afirmatiile facute.


Nu este primul aici, nea sucks a deschis sezonul.
Per final a ajuns acolo unde este locul lui.
Flaviu are si el loc in carnetelul cu idoli.
Si o sa ajunga unde este locul lui.

Am o orecare dispozitie sa pariez pe asta :)

paull

  • Vizitator
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #29 : Iunie 27, 2009, 04:41:24 pm »

 heh.

 Eu astept sa vad garantia de 100% uptime.
 Si mai astept sa explice sistemul de protectie ddos cu care se lauda, pentru ca
 din cate inteleg acesta este inclus in pretul serverului, nu exista
 un extra cost.

 pentru ca Flaviu cand aplici o tehnica de vanzare "activa" nu este important sa
 imi explici mie despre ce e ACCEPTABIL sau INACCEPTABIL, ci este important
 sa imi prezinti niste documente de garantie, care bine inteles nu se incurca
 cu termenii si conditiile, adica daca serverul este floodat iar voi aplicati IP-nulling sa nu ma dezamagiti cu raspunsul:
 
 "IP-ul serverului a fost nulat pentru ca capacitatea atacului era prea mare si afecta restul clientilor."