Autor Subiect: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora  (Citit de 27051 ori)

romaniamarius

  • Vizitator
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #30 : Iunie 28, 2009, 02:32:35 am »
heh.

 Eu astept sa vad garantia de 100% uptime.
 Si mai astept sa explice sistemul de protectie ddos cu care se lauda, pentru ca
 din cate inteleg acesta este inclus in pretul serverului, nu exista
 un extra cost.

 pentru ca Flaviu cand aplici o tehnica de vanzare "activa" nu este important sa
 imi explici mie despre ce e ACCEPTABIL sau INACCEPTABIL, ci este important
 sa imi prezinti niste documente de garantie, care bine inteles nu se incurca
 cu termenii si conditiile, adica daca serverul este floodat iar voi aplicati IP-nulling sa nu ma dezamagiti cu raspunsul:
 
 "IP-ul serverului a fost nulat pentru ca capacitatea atacului era prea mare si afecta restul clientilor."


Salut Paull,

pot sa-ti confirm urmatoarele:

- da, daca semnezi cu noi vei avea contractual 99,999 % UPTIME pentru conexiunea la internet (asta fiind standardul nostru).
- sistemul de protectie nu este inclus in pretul serverului dedicat, dar pretul este suficient de mic incat sa nu fie de luat in calcul.

Si ca sa-ti explic in ce consta sistemul de protectie si ca sa nu fie considerat reclama acest raspuns (oricine vede postul si are un atack va primit protectie gratis din partea noastra pe toata perioada atacului daca mentioneaza aceasta discutie de pe forum)

Din punctul nostru de vedere intr-o protectie ddos sunt mai multe componente importante.

1) Furnizorii de internet
2) Politicile de monitorizare/detectare/analiza
3) Procedurile de interventie si escaladare
4) Echipamentele cu care te aperi si iti protejezi clientii de atackuri
5) Post-analiza (agregarea de loguri cat si semnarea lor cu cheie de securitate) si raportarea autoritatilor competente in cazul in care se identifica sursa atackului 

O sa incerc sa le descriu asa cum functioneaza la noi.

1) Este foarte important ca furnizorii tai sa aiba implementata impreuna cu tine o politica de anuntare de prefixe care se pot black-lista (international si national). Este foarte importan ca furnizorii tai sa aiba toolurile necesari filtrarii sau identificarii unui atack. Si nu in ultimul rand trebuie sa ai contactele directe ale persoanelor care au acces la aceste tooluri (pentru a nu pierde timp pretios in timpul unui atack)
2) Pentru identificarea atackurilor folosim echipamente de INTRUSION DETECTION AND PREVENTION  cat si Firewaluri cu Strateful Inspection (JUNIPER) iar pentru analiza atackurilor 2 tooluri enterprise ( imi scapa numele lor acum ) de analiza de trafic. Atacurile sunt raportate direct in sistemul de monitorizare echipei de suport tehnic.
3) E foarte important sa stii ce ai de facut si care sunt optiunile in cazul unui atack, din cauza asta avem proceduri de interventie care pot fi urmate chiar si de front-line (level #1 suport).
4) Aici discutia este si mai complicata si am sa o sparg doar in 2 bucati:
   - Routerele !! De ce sunt importante ? pentru ca daca routerele nu pot sustine un numar mare de packete/s degeaba ai in spate o super infrastructura de protectie pentru ca din pacate atackul poate sa nu mai ajunga la ele din cauza routerelor. Noi folosim niste routere care suporta 400 Gbps forwarding capacity, 250 milioane de packete/s, si 40 de tabele globale in hardware. Nu cred ca aceste routere pot fi daramte de vreun atack.
   - Systeme de analiza layer 7. Exita multe tipuri de atackuri si fiecare are cate o solutie potrivita. Pentru noi cea mai buna solutie pe care am gasit-o este un echipament care poate analiza 2.5 milioane de requesturi HTTP pe secunda la o capacitate maxima de 10 giga pe secunda, totul la nivel hardware. De acest echipament trec doar requesturile valide de HTTP si deci orice atack de genul:" DC++ Redirect " nu poate sa ajunga in server. Pentru celelalte tipuri de atack folsosim JUNIPER IDP + Firewall ISS Juniper.
5) Post-analiza este importanta in incercarea de a curata internetul de persoane care abuzeaza de cunostintele pe care le au ca sa faca rau. Avem echipamente dedicate salvari logurilor care vin de la echipamentele de retea , aceste rapoarte sunt semnate cu cheie digitala (pentru a putea fi folosite in instanta) si cu aceste rapoarte facem plangere la ISP + "organizatile" care se ocupa cu prinderea acestor "infractori".

Sper ca acest post sa fie tratat ca pe o sursa de informatie utila in cazul in care veti avea vreo data atackuri la voi in retea.

Paull, sper ca ti-am raspuns la intrebari.


romaniamarius

  • Vizitator
Răspuns: Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #31 : Iunie 28, 2009, 02:55:06 am »

 Modul tau de a privi aspectele este total gresit din urmatoarele considerente:

1. Ai profitat de ocazie sa furi un client. (ca sa spunem lucrurilor pe nu,e)
2. De unde stii ca in Romania nu sunt deja solutiile de care vorbesti ?
3. Esti sigur ca exista o singura firma in romania ce poate oferi protectie la atacuri dos/ddos ? (fie ele software sau hardware)
4. EMail-ul tau sau cine l-a trimis cu oferta este spam. Puneti mana pe carte si respectati legislatia.



"Salut, nu inteleg de ce acest site incurajeaza doar antireclama"


AICI ESTE O COMUNITATE. ESTI LIBER SA PARTICIPI LA DISCUTII SI SA-TI AJUTI PE CAT POSIBIL "COLEGII" FARA SA GANDESTI CA SUNTEM CONCURENTI SI FARA SA-TI FACI RECLAMA LA SERVICII!


Alt aspect:
www hostway ro (editat, nu se merita un link pentru asemenea oameni)
Interesting ports on 193.223.101.102:
Not shown: 1711 closed ports
PORT    STATE SERVICE  VERSION
80/tcp  open  http     Apache httpd
111/tcp open  rpcbind
113/tcp open  ident
443/tcp open  ssl/http Apache httpd
Device type: general purpose
Running: Linux 2.6.X
OS details: Linux 2.6.17 - 2.6.18
Uptime: 16.488 days (since Wed Jun 10 07:33:02 2009)

Aveti 16 zile uptime pe www.hostway.ro, rpcbind si ident deschise.
Sa va amintesc ca nu sunteti in stare sa protejati un server la os-fingerprint ?
Sa nu mai vorbim de protectie la atacuri DDoS profi.
Profesionalism, nu gluma !

Salut Marian,

incerc sa-ti raspund fara sa supar pe cineva

1) S-ar putea sa ai dretpate, dar vreau sa iei in calcul ca noi avem un departament de vanzari care are niste targeturi de clienti pe care ni-i dorim. Intamplator s-a intamplat ca abordarea acestui client sa se faca chiar cand funrizorul lui de "hosting" avea probleme. Asta nu inseamna ca noi am taiat fibra sau ca urmarim cand potentialii nostrii clienti au probleme. Pur si simplu s-a intamplat o abordare de client cand acesta avea probleme. CONINCIDENTA !
2) Nu am auzit de un alt furnizor de hosting/colocare (inclusiv GTS, RDS, INES) sa aiba astfel de echipamente, si foarte multi clienti au venit la noi cand nu mai aveau sperante si dupa ce au reusit sa ingenucheze GTS, RDS si inca cativa. S-ar putea sa fie o presupunere gresita si imi cer scuze daca cineva poate sa ridice mana sus sa vina sa spuna ca are o astfel de protectie HARDWARE (atentie eu in postul meu am  zis protectie HARDWARE si nu SOFTWARE asa cum faci tu referire aici)
3) Am raspuns la 2)
4) Nu sunt de acord cu tine dar inteleg si accept parerea ta.

Sunt ok cu ce zici tu, din pacate daca spui ceva bun despre o firma (fie ea ca este a ta, a prietenului sau a unui cunoscut, sau pur si simplu din auzite) esti aratat cu degetul si injurat in public, iar daca spui un lucru rau despre aceasi companie toata lumea sare sa umfle din "experientele" proprii, unele absolut inventate. Sunt de acord sa ne ajutam cu totii si sa crestem aceasta piata de hosting. Ba mai mult, eu am acces la surse de informatii platite de Hostway Corporation (pe care sunt dispus sa le pun la dispozitie at no cost) care ne pot ajuta pe toti sa castigam mai multi bani. Hostway este o companie care a trecut prin ceea ce se intampla acum in Romania de mai multe ori (in diferite tari unde are prezenta), si are niste studii care ne pot ajuta pe toti sa crestem aceasta piata. Si daca te intrebi de ce nu face hostway nimic, ai sa fii surprins ca o firma nu e suficienta, si ca toti trebuie sa mergem in aceasi directie.

Nu am spus NICIODATA ca suntem experti in securitate, nu am spus niciodata ca serverele noastre nu pot fi sparte sau atacate, sau ca serverele noastre nu cad. Pot sa-ti spun atat, NE PERFECTIONAM, si cred ca asta e valabil pentru toti.

Daca ai gasit niste porturi deschise nu inseamna ca nu poate fi o eroare umana, sau nu exista un scop pentru care aceste porturi sunt deschise. Pot sa-ti spund doar atat, gazduim toate site-urile publice ale bancii BRD, si cred ca asta poate spune multe lucruri cu privire la cum tratam securitatea (si crede-ma ca am trecut prin foarte multe audite de securitate facute de banca). Iar BRD este un client de 4 ani (daca avea motive pleca de mult de la noi).

Sper ca ti-am raspuns la intrebari.



romaniamarius

  • Vizitator
Răspuns: Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #32 : Iunie 28, 2009, 03:06:28 am »
Mai baiatule
Nu merit un raspuns dar te trezesti vorbind.
Nu mai tine prelegeri despre afaceri.
Cel putin nu mie.

Pana una alta esti tanar ( mult mai tanar decat mine), esti un angajat( la mine nu e cazul), faci business de putin timp( ce faceai tu fizic prin 93?), si te-ai trezit pictat pe aici intr-o lumina in care nu cred ca doreai vreodata sa fii pictat.
Respectiv ca un tanar labar oportunist, cu obrazul gros la maxim.

Pustiulica, te sfatuiesc sa ma ocolesti maxim.
Sa nu-mi mai dai sfaturi legate de business ca ma faci sa rad si sa scot din buzunarel carnetelul cu idoli si intrebari incomode.


Am sa incep cu doua:
Sunteti cu echipamentele colocate.
In concluzie mucles maxim deoarece depindeti de altii.
Ciocu mic cu solutiile stelare.
Controlati solutia voastra cap coada?
Eu zic ca nu.

La ce layer level faceti voi inspectie de pachete?
Asta ca sa vorbim de protectie.
Mucles si aici.


Acum ma duc sa-mi plimb copii in parc, dar promit ca ma intorc iubire.
Sa-ti povestesc cate una alta



WBF,


scurt si la obiect

1) Suntem cu echipamentele colcoate intr-un data-center construit special pentru noi. A fost mai ieftin asa decat sa construim noi un data-center. Nu avea rost sa investim milioane de euro cand putem beneficia de aceasta infrastructura la un cost de cateva zecii de mii pe luna. Probabil urmatorul pas o sa fie cumpararea data-centerului asa cum am facut in fiecare tara in care avem prezenta ( si sa nu uit, avem 14 data-centere , in total de 100 de mii de metri patrati )
2) Da controlam absolut tot de la temperatura din data-center si momentele in care se fac upgradeuri sau lucrari de mententanta in data-center (totul contractual) pana la rutare si livrarea serviciului.
3) Facem inspectie de packete la leyer 7 cu echipamente hardware la viteze de pana la 10 Gbps.

Iar legat de presupusa ta "experienta de manager" iti recomand un singur lucru: Cauta cv-ul meu pe internet si pune un link public aici ca sa vada toata lumea cui te adresezi (iti recomand sa incepi cu linked-in).

Intre timp te rog sa te opresti cu injuriile pentru ca nu faci decat sa te faci de ras in public. Iar eu ti-am vorbit frumos de fiecare data.


romaniamarius

  • Vizitator
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #33 : Iunie 28, 2009, 03:18:39 am »
Vreau sa mentionez cateva lucruri:

Nu am absolut nimic cu Simpliq, ii respect pentru munca pe care o fac transparenta cu care isi trateaza clientii, pentru iubirea cu care sunt tratati de catre clientii lor, si nu in ultimul rand pentru ca au reusit sa faca din rahat bici.

Suntem intr-o piata libera si toti incercam sa atragem clienti, din pacate piata e mica si se mai intampla ca potentialul client sa fie chiar un competitor, de data asta a fost un client al lui Simpliq. Nu vad absolut nimic gresit sa incerci sa atragi clienti oferind servicii de calitate.

Imi doresc ca Simpliq sa nu mai aiba absolut nici o probema de acum inainte, si cand zic asta vorbesc din suflet. DE CE ? pentru ca in momentul in care ei vor avea o solutie profesionala, preturile lor vor trebui sa se alinieze serviciului pe care il ofera si piata asta se va maturiza mai repede. Cu cat vor fii mai multe firme serioase cu atat o sa ne fie tuturor mai usor sa vindem unei audiente din ce in ce mai pretentioasa.

Sper ca am reusit sa pun capat unei discutii care nu are nimic benefic pentru comunitatea in care incercam sa crestem. Si va provoc sa discutam despre niste strategi comune si unficate de a forta furnizorii de internet sa faca peeringuri cu noi in loc sa ne ceara bani ca sa ne acceseze continutul.

WBF

  • Furnizor servicii
  • Hostmaster
  • *****
  • Mesaje postate: 3488
  • Karma: +64/-57
    • Vezi Profilul
    • Webfactor
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #34 : Iunie 28, 2009, 10:19:19 am »
Flaviu

Nxdata 2 nu a fost construit special pentru voi.
Ne oprim din povestit povesti, NXdata1 era plin ochi.
Si nu veti cumpara voi niciodata Nxdata2.Veti ramane mai departe colocati.
Da, colocati.Asta este termenul cheie.
Sa nu crezi ca daca ne despart cateva sute de kilometri informatiile ajung la noi de pasti si de craciun.Usurel cu pianul pe scari....

Nu sunt interesat de profile de linkedin.
Am vazut cam cat de frumos ai iesit pe piata.
Denota un nivel maxim de dibacie comerciala.
La fel ca si "totul se reduce la bani" , "rahat bici"....etc.

Nu cred ca esti in masura sa inviti sau sa provoci pe cineva sa ia parte la strategii comune si unificate de a forta pe cineva ceva.
Va trebui sa lasi sa treaca o vreme indelungata pana cand cineva se va aseza la discutii cu tine, oricat de pline de substanta ar fi ele.

Stii bine si ai vazut ca sunt capabil de a purta discutii la obiect, politicoase si legate strict de ceea ce poate fi identificat ca interes comun.
In schimb cand se trece de minima curtoazie in bransa te trezesti de cealalta parte a baricadei.
Si pe langa varsta mai am si un grad extrem de ridicat de lehamite fata de stilul pur nesimtit de a face business.


Te-am vazut facand doua miscari elegante:
Ofertarea directa a concurentei in momente delicate. Failed, te-ai trezit cu potentialii clienti in cap.
Ofertarea prin comparatie directa. Failed again, incepi sa raspunzi ciudat la intrebari punctuale.

Lasam profilul de linkedin.
Am o lista cu profile in care diversi sunt frati cu Guy Kawasaki, Steve Jobs si Maica Tereza.

Sa ai multa bafta in tot ceea ce faci.Nu de alta dar chiar ai nevoie..



« Ultima Modificare: Iunie 28, 2009, 10:22:29 am de WBF »

AndreiPietrosu

  • Furnizor servicii
  • Membru
  • ***
  • Mesaje postate: 182
  • Karma: +4/-2
    • Vezi Profilul
    • KeyHost
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #35 : Iunie 29, 2009, 06:28:46 pm »
Salut Andrei,

am sa incerc sa-ti raspund la intrebari desi imi este frica ca iar totul o sa fie tratat reclama de catre moderatorul acestui forum, totusi am incerc sa pastrez limitele.
Prima intrebare:

Citat
1) Am sa incerc sa iti explic de ce ceea ce primesti de la Simpliq nu este profesional fara sa lovesc in Simpliq (pentru care am un foarte mare respect). Raspunsul este simplu, ESTE ABSOLUT INACEPTABIL CA UN SERVICIU DE HOSTING SA CADA (asta este parerea si crezul meu. Nu conteaza motivele pentru care a cazut sau de ce backupul nu avea capacitate suficienta sau orice altceva. Un serviciu de hosting nu trebuie sa cada.
Teoria e buna... insa... in lumea reala se mai intampla si accidente. Continuam...
Citat
De ce credem ca Hostway are un serviciu profesional ?! PENTRU CA PENTRU NOI ESTE INACEPTABIL CA SERVICIUL FURNIZAT DE NOI SA CADA. Si iti spun din propria experienta ca am avut si 6 furnizori de net sa cada in acelasi timp (pentru ca desi nu spun folosesc infrastructuri comune) si totusi serviciul nostru nu a fost afectat.
Sincer ma indoiesc profund ca la voi n-au fost nici un fel de probleme niciodata.
Citat
2) Din punctul nostru de vedere exista mai multe tehnici de vanzare, active si pasive , cele pasive sunt cele pe care le stim cu totii, astepti sa-ti bata clientul la usa, dar exista si vanzari active, atunci cand te duci la client cand are probleme.
Trebuie sa recunosc ca desi am abordat si tehnici de vanzari directe si indirecte, in toata experienta mea nu am reusit sa primesc o explicatie mai evadata de langa adevar la capitolul vanzari directe. Vanzarile directe se fac in baza unui nor de contacte calde(pe care le cunosti) sau reci(culese din diverse surse), pe care incerci sa le convingi sa iti testeze si cumpere serviciul sau produsul respectiv. De aici pana la ce ati abordati voi este cale lunga pentru ca daca vrei sa faci o vanzare rece nu mergi la client fredonand "Tata meu e politai si e mai bun decat tata tau!". In fine, poate ar trebui sa va trageti de maneca trainerul.

Citat
Daca ti-as spune ca hostway are pe stoc peste 10 servere (brand name) disponibile pentru a prelua orice comanda ai spune ca ne facem reclama, NU, adevarul este ca se intampla sa vina clienti si sa zica:" Salvati-ma ca funrizorul meu de "hosting" are probleme.
Felicitari pentru stocul de componente... nu ti se pare normal ca orice DC sa aiba in standby asa ceva?
Citat
Nu vad deontologic sa incerci sa vinzi un serviciu (chiar daca Simpliq avea probleme in acelasi timp). Ai fii putut sa spui ca este deontologic sa afisezi o politica de genul: Iti dau 10 servere cu 16 procesoare ,32 de giga de ram pe fiecare server si  internet 1 GB/s garantat gratis 1 an de zile daca te muti de la Simpliq la noi.
Sincer va respectam mai mult daca veneati cu o oferta genul asta. E o vorba la americani(ca tot sunteti prieteni)... "put your money where your mouth is". Repet, macar asa imi puneam un semn de intrebare daca intr-adevar aveti un serviciu mai bun. In schimb, mailul primit mi s-a parut o lipsa de respect, dupa cum am mentionat si in postul trecut.

Citat
Si crede-ma ca putem face asta fara sa clipim. Poate nu reusesc sa vad lucrurile asa cum le vezi tu, dar daca mie un furnizor de servicii imi creaza probleme inchid contractul si cumpar de la cineva mai bun sau mai serios. Daca tu consideri aceasta politica proasta atunci poti sa cumperi in continuare de la acelasi furnizor cu probleme.
Una e un ISP, una este un furnizor complet ;) 
Citat
3)E foarte greu sa-ti raspund la intrebarea asta fara sa ma baneze administratorul formului.
- Pot sa-ti spun ca am masurat 4 milioane de ip-uri unice care acceseaza site-urile gazduite de noi (as spune mai mult de 50% din piata din romania de clienti de internet). Pot sa continui sa-ti spun ca din top 10 din romania avem 4 ? Sau sa-ti spun ca cifra noastra de afaceri (care este publica) este dubla decat a urmatorului competitor ?
- Nu trebuie sa o ratezi din mai multe motive. Stii ca exista o singura firma in Romania care iti poate da protectie pentru tipul de atac "DC++ Redirect" HARDWARE. Sau ca o aceasi firma iti poate comprima traficul care pleaca de pe serverele tale cu o viteza de 10 GIga pe secunda fara delay, astfel incat clientilor tai sa li se incarce mult mai repede siteurile.

Initial vroiam sa separ si punctul 3) pentru a raspunde la obiect dar am ajuns la concluzia ca vorbim limbi diferite, in sensul ca eu incerc sa port un dialog concret si realist si tu imi coafezi keyphrase-uri de la vanzari. Nu vreau sa fiu nesimtit si sa ma comport ca un pensionar care nu stie ca am iesit din comunism, dar... de peste 4 ani fac vanzari in domeniul asta, asa ca... te rog... acorda-mi gramul ala de respect fara sa ma consideri un gura casca. Multumesc! ;)

Citat
D-asta e bine sa vorbesti cu un astel de furnizor. Si iti pot continua cu niste tehnologi de care sunt sigur ca nu ai auzit (si nu vreau sa te jignesc, dar in Romania nu ajung astfel de tehnologiii). (Nu am sa dau numele firmei ca sa nu primesc "Ban")
Cred ca am demonstrat ceea ce era de demonstrat... Flaviu, iti doresc cel mai mult noroc posibil, dar in maniera asta corelata cu perceptia pe care o aveti voi asupra pietei din Romania nu cred ca o sa ajungeti nicaieri. In Romania nu ajung aceste tehnologii? Ok, sa presupunem asta, desi cred ca incepem sa ne laudam ca am inventat apa calda. Si cu asta inchei ce aveam de discutat pentru ca, din cate am spus si mai sus, mi se pare ca discutam pe limbi straine. Defapt... eu discut si tu "vinzi"(cel putin asa mi-ai lasat impresia si imi cer scuze daca te-am jignit).


romaniamarius

  • Vizitator
Răspuns: Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #37 : Iunie 30, 2009, 01:39:51 pm »
Flaviu

Nxdata 2 nu a fost construit special pentru voi.
Ne oprim din povestit povesti, NXdata1 era plin ochi.
Si nu veti cumpara voi niciodata Nxdata2.Veti ramane mai departe colocati.
Da, colocati.Asta este termenul cheie.
Sa nu crezi ca daca ne despart cateva sute de kilometri informatiile ajung la noi de pasti si de craciun.Usurel cu pianul pe scari....

Nu sunt interesat de profile de linkedin.
Am vazut cam cat de frumos ai iesit pe piata.
Denota un nivel maxim de dibacie comerciala.
La fel ca si "totul se reduce la bani" , "rahat bici"....etc.

Nu cred ca esti in masura sa inviti sau sa provoci pe cineva sa ia parte la strategii comune si unificate de a forta pe cineva ceva.
Va trebui sa lasi sa treaca o vreme indelungata pana cand cineva se va aseza la discutii cu tine, oricat de pline de substanta ar fi ele.

Stii bine si ai vazut ca sunt capabil de a purta discutii la obiect, politicoase si legate strict de ceea ce poate fi identificat ca interes comun.
In schimb cand se trece de minima curtoazie in bransa te trezesti de cealalta parte a baricadei.
Si pe langa varsta mai am si un grad extrem de ridicat de lehamite fata de stilul pur nesimtit de a face business.


Te-am vazut facand doua miscari elegante:
Ofertarea directa a concurentei in momente delicate. Failed, te-ai trezit cu potentialii clienti in cap.
Ofertarea prin comparatie directa. Failed again, incepi sa raspunzi ciudat la intrebari punctuale.

Lasam profilul de linkedin.
Am o lista cu profile in care diversi sunt frati cu Guy Kawasaki, Steve Jobs si Maica Tereza.

Sa ai multa bafta in tot ceea ce faci.Nu de alta dar chiar ai nevoie..




Horia,

Cand s-a inceput constructia nxdata-2 , s-a inceput din cauza necesitatilor noastre de racire si putere de 9kw de curent/rack. In nxadata-1 (desi era jumatate ocupat la acel moment) nu se putea asigura racirea corespunzator din cauza faptului ca rackurile erau asezate fata-spate si nu spate-spate , rezspectiv fata-fata. Practic ce se intampla era o supra incalire a ehipamentelor care se aflau in spatele rackurilor noastre. In plus de asta, greutatea maxim aceptata din NXdata-1 per rack era mica (din cauza etajului la care se afla data-centerul) lucru care din nou limita numarul de servere pe care noi le puteam pune in rack. In acel moment am luat decizia impreuna cu reprezentatii NXdata sa ne mutam intr-un alt data-center care sa ne poata oferi ceea ce avem noi nevoie. Drept urmare a aparut NXdata-2. Intre timp unul dintre clientii NXdata-1 a facut o cerere de "crestere" foarte mare, si atunci s-a luat decizia sa fie mutati marea majoritate a clientilor din NXdata1 in noul data-center (care la acel moment era in constructie).

Ce nu stii tu, este ca noi in NXdata-2 avem camera noastra dedicata (O poti numi NXDATA-3) complet saparata de ce inseamna NXDATA-2. Unde toate conditiile necesare (conform standardelor Hostway) sunt indeplinite de catre NXdata. In maxim 1 luna de zile vom instala 2 camera de luat vederi care vor putea fii accesate prin internet (vei putea sa vezi cu ochii tai (zoom 10x optic + miscari stanga - dreapta ; sus - jos ) direct din data-centerul nosru.

Daca tu numesti COLOCARE doar Securitate, racire, si curent electric atunci da, suntem COLOCATI. Daca incluzi , internet cu redundanta, remote hands, securitate, consultanta, monitorizare, backup, etc. atunci poti sa spui ca nu suntem colocati ci doar beneficiem de niste servicii de baza (servici de racire , curent , si securitate).

Ai un stil (as spune de apreciat) de a mani*ula discutiile. S-ar putea sa fie oameni care iti cad in plasa acestor mani*ulari. Eu vreau sa nu mai continui aceste discutii cu tine pentru ca tot ceea ce faci este sa muti unghiul discutiei intr-o balanta incorecta in care interlocutorul este pus la zid, injurat si batjocorit tu fiind cel care da primul cu piatra desi nu esti cel mai "curat" dintre noi toti.

Iti multumesc pentru "sfaturile bune" si desi nu vrei sa te implici in nici un proiect alaturi de noi eu voi lasa usa deschisa atata timp cat vei vorbi politicos si la obiect.

F


romaniamarius

  • Vizitator
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #38 : Iunie 30, 2009, 01:59:36 pm »

Andrei, multumesc foarte mult pentru bunul simt cu care mi-ar raspuns la mesaj. Vreau doar sa fac cateva precizari.

1)  Emailul colegului meu (pe care la postat chiar cineva de la voi din firma) nu spune vino la noi ca noi suntem mai buni. Spune: "Am observat ca aveti niste probleme, nu ati vrea sa discutam o posibila colaborare ?". Probabil ca perceptia emailul a fost gresita din cauza coincidentei caderii simpliq. Te asigur ca Bogdan (pentru ca l-am intrebat) nici nu stia unde aveti serverele ci doar ca sunt probleme la acel moment.
2) Noi nu tinem componente pe stoc, noi avem doar servere complet echipate. In cazul in care o componenta se strica, desi rata este extraordinar de mica serverul se inlocuiete cu totul (mutand diskurile intr-un server identic), garantia fiind facuta de catre funrizorul serverului.
3) Poate cuvintele nu au fost alese cel mai potrivit si da, s-ar putea sa sune a "keyphrase-uri de vanzare", dar te asigur ca e foarte greu sa gasesti cuvintele potrivite cand toata lumea te loveste/injura din toate partile si mai ales cand stii ca nu ai voie sa zici prea multe/lucruri concrete fara a fii zburat de pe forum de catre un moderator.
4) Nu stiu ce perceptie crezi tu ca avem asupra pietei din Romania, daca vrei putem vorbi in particular despre tehnologiile la care ma refeream si s-ar putea sa iti schimbi putin parerea.

Oricum, iti multumesc foarte mult pentru bunul simt cu care ai raspuns (asa cum iti spuneam si in inceputul mesajului meu) si iti urez multa bafta in continuare.

F

WBF

  • Furnizor servicii
  • Hostmaster
  • *****
  • Mesaje postate: 3488
  • Karma: +64/-57
    • Vezi Profilul
    • Webfactor
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #39 : Iunie 30, 2009, 02:53:37 pm »
Flaviu

Incearca sa nu aluneci.
Uite, te ajut eu:



1)  Emailul colegului meu (pe care la postat chiar cineva de la voi din firma) nu spune vino la noi ca noi suntem mai buni. Spune: "Am observat ca aveti niste probleme, nu ati vrea sa discutam o posibila colaborare ?. Probabil ca perceptia emailul a fost gresita din cauza coincidentei caderii simpliq." Te asigur ca Bogdan (pentru ca l-am intrebat) nici nu stia unde aveti serverele ci doar ca sunt probleme la acel moment.



Citat
Buna ziua!
Am sesizat ca in ultima perioada aveti probleme cu furnizorul Dvs de servicii de Datacenter (colocare si acces internet) si de aceea va propunem sa incepem o discutie privind posibilitatea mutarii echipamentelor Dvs in noul nostru centru de date din incinta NXDATA-2, Bucuresti.


Ti-am facut BOLD pentru reimprospatarea memoriei.
Coincidente, usturoi si alte legume.
Jenant.


Uite inca un BOLD:

WBF,

1) Suntem cu echipamentele colcoate intr-un data-center construit special pentru noi. A fost mai ieftin asa decat sa construim noi un data-center. Nu avea rost sa investim milioane de euro cand putem beneficia de aceasta infrastructura la un cost de cateva zecii de mii pe luna. Probabil urmatorul pas o sa fie cumpararea data-centerului asa cum am facut in fiecare tara in care avem prezenta ( si sa nu uit, avem 14 data-centere , in total de 100 de mii de metri patrati )



Acum citeste putin ce-ai scris mai sus in mers de rac si poate revii cu constructia NxData2 special pentru voi.

Openlink cate rack-uri avea cand a fost cumparat?
Unde le avea?
Oare in NxData?

Hmmm.


Flaviu, nu manipulez, ma joc cu tine.
Fii constant, nu fa greseli jenante si nu trai cu impresia ca ai un podium pe care stai si noi ne uitam in sus pana facem torticolis.
Nu-mi da prilejul sa ma joc.

True colors, de la mine pentru tine.

Daca vrei sa reprezinti Hostway nu o fa asa.
Uita de profile de linkedin si incearca sa-ti reamintesti concepte simple.
Poate dupa o sa ai loc pentru discutii despre strategii.
Poate....



« Ultima Modificare: Iunie 30, 2009, 02:56:17 pm de WBF »

romaniamarius

  • Vizitator
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #40 : Iunie 30, 2009, 08:03:51 pm »
Horia, esti din ce in ce mai peninil. TE ROG SA TE OPRESTI. Spui numai prostii, fabulezi fara sa stii ce vorbesti si te dai a tot stiutor.

In primul rand OPENLINK a fost cumparat pentru echipa de programatori si nu pentru ca facea Hosting. In momentul in care a fost cumparat Openlink avea cel mult 10 clienti carora le oferea servicii de gazduire in virtutea unor dezvoltari de software web si nu facea din asta un business model. Hostway a cumparat inregistrari.ro pentru a face hosting. DECI DUPA CUM VEZI SPUI PUBLIC DOAR PROSTII.

In mesajul lui Bogdan nu scrie cuvantul Simpliq, putea foarte bine sa aiba servicii de la GTS, INES, ROMTELECOM, ETP, altii. Deci, iar zici prostii si incerci sa fabulezi pentru a mani*ula. Ba mai mult nu scrie natura problemelor, a facut o presupunere; colocare (care putea sa insemne echipamente proaste, curent electric, racire) sau internet (care putea sa insemne furnizorii de internet, routere, sau atackuri). Daca tu nu esti in stare sa accepti o coincidenta este strict problema ta personala.

Legat de NXDATA-2 camera in care suntem noi este strict construita pentru Hostway discutiile cu nxdata au inceput in August 2007, cu mult inainte de orice iluzie sau iz de a sta orice alt client in noul data-center. Din nou faci afirmatii fara acoperire si mi-am pierdut rabdrarea cu tine. Vrei o confirmare scrisa din partea NXDATA ? sau vrei doar sa arunci cu minciuni si presupuneri in stanga si-n dreapta ??!!.


Tot ne ataci pe noi victimizand asuns Simpliq-ul, poate ar fii interesant sa spui ca voi si Simpliq sunteti mana in mana de la impartit spatiul de birouri, internetul de la sediu, pana la nu m-ar mira si oamenii care raspund la telefon. Crezi ca daca (webfactor si simpliq) sunt entitati juridice diferite si cu nume diferite nu inseamna ca interesele voastre sunt diferite. Hai sa ne oprim sa nu incep si eu sa fac presupuneri cu dovezi.

Nu-mi mai tine mie discusuri despre managemnet bun !! Cand webfactor va avea clienti de talia celor pe care ii are Hostway in Romania o sa poti sa deschizi gura pana atunci te rog ai grija de cei carora le oferi tu servicii de 1 euro/luna. Prin super mega managementul tau (cu packete de 1euro/luna) ai fortat marea majoritate a furnizorilor de hosting sa se duca cu preturile in jos punandu-i pe toti (inclusiv pe tine) in postura de a nu mai putea oferi servicii de calitate. Pana atunci am terminat orice discutie cu tine. Poti sa spui orice, oricum ai demonstrat ca vorbesti doar din auzite si din presupuneri.

WBF

  • Furnizor servicii
  • Hostmaster
  • *****
  • Mesaje postate: 3488
  • Karma: +64/-57
    • Vezi Profilul
    • Webfactor
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #41 : Iunie 30, 2009, 09:22:48 pm »
Te-ai enervat?
Se pare ca da.
Se pare ca te supara citatele.

Nasol moment.
Te citam pe tine, cum te contrazici.

Apropos, inca o intrebare: BRD, ca tot vorbeai de ei.
Era client Openlink cumva?

Mai, treaba asta e pe baza de calm.

Inca o data pentru tine, voi faceti oferte fara sa vedeti unde au clientii ofertati servere?
Si dati asa o serie de coincidente, aici nu ma refer numai la cel ce a deschis threadul.
Hai ca ma induiosezi.

Toata lumea de aici te-a crezut ca a fost o coincidenta....

Legat de preturi, eu zic sa mucles cu oferta aia cu trafic nelimitat.
Poti sa-mi spui cum oferi tu trafic nelimitat?
Daca iau oferta ta si impart resursele iesi putin mai ieftin decat 99% dintre noi.
Cu evidenta minciuna a traficului nelimitat.
Flaviu, ce-mi spuneai tu la telefon legat de trafic nelimitat?


Usor cu mobila ca se zgarie.
Rau.

In threadul asta era vorba de cum se bucura unii de necazul altora.
Unii, nu noi.
Voi.

Si vine zmeul degraba aruncator de oferte sa ne explice ce tiriplici suntem noi astia, restul, cum are el respect pentru aia de fac din rahat bici si cum vrea el sa poarte discutii si tratative de fortare a furnizorilor de net la peering.

:)

PS: man, legat de management.
Eu am grija de ceva al meu.
Tu ai grija salariului, raportarilor si a profilelor de linkedin.
Shhhht

Usurel cu muschii, tricoul cu muschi vine cu fisa postului de munca la tine.
« Ultima Modificare: Iunie 30, 2009, 09:30:36 pm de WBF »

Florin Matincă

  • Membru
  • ***
  • Mesaje postate: 241
  • Karma: +6/-4
    • Vezi Profilul
    • http://www.florinmatinca.com
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #42 : Iunie 30, 2009, 10:37:54 pm »
Citat
Am sesizat ca in ultima perioada aveti probleme cu furnizorul Dvs de servicii de Datacenter (colocare si acces internet) si de aceea va propunem sa incepem o discutie privind posibilitatea mutarii echipamentelor Dvs in noul nostru centru de date din incinta NXDATA-2, Bucuresti.

Ati sesizat ca SimpliQ are probleme si ati vrut sa profitati de ocazie pentru a le lua clientii.

Fa o lista cu problemele din ultima vreme ca sa stim si noi, daca tot v-ati autosesizat. Mai ce buna e lumea de la Hostway ca are grija sa vada daca merg bine serviciile concurentei ... ;D ;D

Cum poti sa numesti ce scrie acolo coincidenta ? Deja erati gata sa mutati serverele ;D

Hostway Romania nu stiu sa fi facut ceva remarcabil pana acum ... beneficiati doar de IMAGINEA pe care o are Hostway la nivel mondial, pe cand oamenii de pe acest forum au muncit sa-si faca un business, fie el cat de mic. Fara imaginea aia nu aveati voi clientii actuali.

Respectati macar acest lucru si lasati schemele smechere, daca tot va numiti Hostway.
« Ultima Modificare: Iunie 30, 2009, 10:39:31 pm de Florin Matincă »

WBF

  • Furnizor servicii
  • Hostmaster
  • *****
  • Mesaje postate: 3488
  • Karma: +64/-57
    • Vezi Profilul
    • Webfactor
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #43 : Iulie 01, 2009, 12:52:42 am »
@flaviu.

Dupa cum vezi, la nivel de damage control...FAILED AGAIN.

Daca te iei la paruit cu mine o sa ai surpiza neplacuta sa pun mana pe carnetelul cu idoli si informatii jenante.NU vrei asta, si cu siguranta si nu o vrea nici portofoliul tau.

Daca tu, zmeul zmeilor, tata tehnologiilor avangardiste, si mama lui peering ratat ai vaga impresie ca daca intri la creatie antagonica cu mine va aduce vreun beneficiu imaginii tale sau a celor ce-ti platesc solda lunara, pai te inseli.
Te-ai intalnit cu unu care nu are profile de linkedin pentru ca nu are nevoie si care-si calculeaza fiecare pas facut de doua ori.

Si care mai are prostul obicei sa asculte.

Nu ma intreba de ce unii vin sa-mi susure la urechi informatii care i-au deranjat.Si ei de manip ulat  nu prea pot, aici ai dreptate.

Stiu iubire ca mailul era split pentru clientii a doua centre de date.
Unul pe care il vad zilnic si unul de langa tine.
Ambele cu cate un fibercut sau doua.

Eu nu am nimic de castigat din niciunul dintre ele cotrar [moderator: limbajul civilizat din reguli cu siguranta se refera si la cuvintele tocmai moderate.] pe care te pregateai sa-l arati/expui pe aici.Continua pe panta asta si o sa ai un covor de bucati de sapun dupa care sa te apleci.

Te sfatuiesc sa incerci o coada de peste, e cel mai bun sfat al meu care pot sa-l dau gratuit.
Nu a zis nimeni nimic rau de serviciile voastre, singurii aiurea ati fost aia care dati cu mucii in fasolea imaginii Hostway.Cu sau fara voie.

Sezi naibii pe fundul tau si incearca sa intelegi.
Cand i-ti zice unul ca esti beat il trimiti la plimbare.
Cand ai o mana de oameni care spun acelasi lucru incepi sa-ti pui intrebari si mama prevederii spune ca ar fi mai bine sa tragi un pui de somn, asta in caz ca aia au dreptate .
* WBF out


« Ultima Modificare: Iulie 01, 2009, 04:16:17 am de Cosmin L. Neagu »

Marian

  • Membru
  • ***
  • Mesaje postate: 401
  • Karma: +5/-8
    • Vezi Profilul
Răspuns: Cum inteleg unii sa se bucure de necazul altora
« Răspuns #44 : Iulie 01, 2009, 05:18:41 am »
Prin super mega managementul tau (cu packete de 1euro/luna) ai fortat marea majoritate a furnizorilor de hosting sa se duca cu preturile in jos punandu-i pe toti (inclusiv pe tine) in postura de a nu mai putea oferi servicii de calitate.


 waaa, cat s-a intins topic-ul asta.

 Daca s-ar intinde asemenea discutii si pe teme utile ar fi ceva.
Cearta nu aduce nimic bun.

@Flaviu: In privinta ofertelor de 1-3 euro pentru servicii de gazduire cred ca au exagerat cativa la inceput pentru cei ce sunt atrasi de oferte de genul iar acum au inceput majoritatea.
Mai este un topic deschis de domnul Horia in privinta ofertelor "nelimitate" asa ca nu cred ca de la dumnealui a inceput asta.

offtopic ;
 Cred ca topic-ul asta nu-si mai are rostul, deja s-a intins prea mult.