Autor Subiect: Calitate servicii  (Citit de 19776 ori)

Adrian Costin

  • Oaspete
  • **
  • Mesaje postate: 73
  • Karma: +5/-4
    • Vezi Profilul
Răspuns: Calitate servicii romanesti
« Răspuns #30 : Martie 04, 2010, 09:25:01 pm »
@mandru_ca-sunt_roman

Insist pe partea cu dezvaluirea identitatii, asta pentru a face mesajul tau mai puternic si a convinge pe ceilalti sa nu ne mai aleaga pe noi.

Degeaba tot vi si spui ca nu esti de la aceasi firma cu postul anterior mentionat de mine, pentru ca desi pare absurd ce spun, nu ne-au plecat asa multi clienti in ultimul timp si practic fie esti de la acea firma, fie nu ai fost niciodata client.

EGW

  • Oaspete
  • **
  • Mesaje postate: 95
  • Karma: +1/-0
    • Vezi Profilul
    • www.egazduireweb.ro
Răspuns: Calitate servicii romanesti
« Răspuns #31 : Martie 04, 2010, 10:19:12 pm »
Nu vreau sa fiu partinitor ci doar obiectiv.

Nu ma intereseaza ce a zis WBF sau oricine altcineva.

Ideea este pe cat se poate de simpla. Daca nu esti multumit de un serviciu renunti si te muti la alta firma fara tam tam.

Referitor la personalul SimpliQ te asigur ca nu sunt copii de 20 de ani si ca stiu ce fac.

Ce ai facut tu aici a fost doar o criza de frustrari. Spre binele reputatiei firmei pe care o reprezinti nu zice nimanui cine esti si ce firma reprezinti si sterge si userul de pe forum.

Probleme apar la orice firma si la orice centru de date. Au avut o perioada in care lucrurile nu mergeau tocmai bine insa s-au rezolvat.

Am colaborat cu SimpliQ si intentionam sa ne dezvoltam toata infrastructura in acest centru de date.

A mai aparut odata un tip ca tin care sarea ca ars aruncand acuze celor de la Hosttix cu care am o colaborare frumoasa. Cand nu esti multumit te muti la alta firma.

Si o ultima parere, modul in care te-ai exprimat denota lipsa de profesionalism si o atitudine de strada ("varza", "varza cu carne" etc.). Nu cred ca asa discuti cu cineva care gestioneaza un centru de date.

Nu era mai simplu sa discuti aceste probleme direct cu Adrian decat sa vi sa iti exprimi frustrarile intr-un mediu online ?


mandru_ca-sunt_roman

  • Vizitator
Răspuns: Calitate servicii romanesti
« Răspuns #32 : Martie 04, 2010, 11:16:28 pm »
Ce-mi place ca unii fac pe lupul moralist, blamand comportamentul meu. Extraordinar... nu mai pot eu ca sunt derbedeu de forum...

Adrian. Noi nu am plecat ieri. nici acum o luna. Noi am plecat demult. Era cald afara cand noi ne-am facut bagajele... De ce am tacut atata timp. Simplu, acu mi-a venit pe chelie, plus ca unora dintre clientii carora trebuia sa le reinnoim abonamentele ne-au zis scurt ca nu mai merg cu noi datorita problemelor aparute cat au fost clientii nostri. Stai sa vezi ca nu noi am fost de vina. Nu conteaza! Pa, ni s-a zis... Tot ce am pierdut in decembrie/ianuarie/februarie erau abonamente care trebuiau re-inoite. Acu vino si zi-mi ca de un an jumate nu ti-au plecat decat 1 firma si te-ai prins despre cine e vorba...

Adrian, vorbesc de probleme inchipuite? Ai avut sau nu probleme anul trecut cu conectivitatea? Ai raspuns la telefon? Ai raspuns la mailuri? Ai lasat mesaje pe undeva ca ai probleme? bat campii? Zi-mi. Lista aia de linkuri e inventata de mine?

Cele 10-12 topicuri deschise de altii sunt fake? Nu! Si daca e nu, de ce ma combati si zici ca esti curat ca lacrima. Sa fim seriosi...scopul meu nu e sa-ti platesc cu aceeeasi monda, desi sincer as fi tentat sa umplu internetul de reclama proasta. Atitudinea ta trebuia sa fie asta: folks, am dat-o de gard de cateva ori, este adevarat au fost probleme, nu neg, ne-am facut mai buni intre timp si CREDEM ca nu se va mai intampla... Dar nu, tu batman, batman.. nu ai mancat usturoi si nici serviciile nu ti-au picat! ba mai mult looserii aia care au plecat sunt de vina ca m-au sunat sa imi semnaleze problemele...

Man, si eu maninc aceeasi paine cu tine si eu gresesc fata de clienti, dar ce ma deranjeaza e ca desi gresesti mai ai si gura mare. Atitudine tipic romaneasca. Eu? Am gresit? NUUUUUUUUU Eu sunt imaculat... altul e de vina!!!

Succes iti urez. Invata din greseli si nu mai da vine pe noi, astia care am dat niste bani si am luat-o in brate! E un sfat bun (recunoaste-o)
« Ultima Modificare: Martie 04, 2010, 11:18:11 pm de mandru_ca-sunt_roman »

AndreiPietrosu

  • Furnizor servicii
  • Membru
  • ***
  • Mesaje postate: 182
  • Karma: +4/-2
    • Vezi Profilul
    • KeyHost
Răspuns: Calitate servicii romanesti
« Răspuns #33 : Martie 04, 2010, 11:28:36 pm »
1)In viata trebuie sa intelegi ca poti sa si pierzi
2)Daca tot pierzi, macar sa stii sa pierzi cu demnitate.(sfat prietenesc pentru tipul care generalizeaza cu romanii... si tu esti tot roman ca deocamdata serverele decartate in Germania nu iti dau nationalitate germana)

Stimate anonim,

Doamne fereste sa fie cineva pe aici sa militeze ca Simpliq e usa de biserica, insa in conditiile in care problemele au fost remediate si s-a incercat sa se evite repetarea lor nu vad care e problema. Dupa cum ti-au spus si alte persoane inaintea mea, singurul masochist ai fost tu. Au avut serviciu de rahat? Perfect, iti iei jucariile si pleci. Nu te leaga nimic de Simpliq. De aici si pana la a face rahatul praf facand scandal pe un forum si luand atitudinea patitului care sufla si in cubul de gheata e cale lunga... nu denota decat prea mult tip liber si lipsa de ocupatie.

Sper ca ti-ai gasit linistea in Germania si te rog din suflet... fie dai niste date concrete(cine esti, ce probleme ai avut, cum nu s-au rezolvat etc) fie troleaza prin alta parte ca pana acum n-ai facut decat sa iti plangi anonim de mila.

Toate cele bune,
Andrei
Client Simpliq(genul care ii "terorizeaza" atunci cand are probleme)

P.S. Cine a ramas la Simpliq stie bine de ce a ramas... nu pentru ca sunt niste masochisti inconstienti(si pe aceasta cale iti multumim pentru compliment)

mandru_ca-sunt_roman

  • Vizitator
Răspuns: Calitate servicii romanesti
« Răspuns #34 : Martie 04, 2010, 11:44:19 pm »

P.S. Cine a ramas la Simpliq stie bine de ce a ramas... nu pentru ca sunt niste masochisti inconstienti(si pe aceasta cale iti multumim pentru compliment)
Bine. Ne auzim cand pica iarasi. pana atunci salutari.

Adrian Costin

  • Oaspete
  • **
  • Mesaje postate: 73
  • Karma: +5/-4
    • Vezi Profilul
Răspuns: Răspuns: Calitate servicii romanesti
« Răspuns #35 : Martie 05, 2010, 12:32:55 am »
Ultimul reply in acest thread:

Noi am plecat demult. Era cald afara cand noi ne-am facut bagajele... De ce am tacut atata timp. Simplu, acu mi-a venit pe chelie, plus ca unora dintre clientii carora trebuia sa le reinnoim abonamentele ne-au zis scurt ca nu mai merg cu noi datorita problemelor aparute cat au fost clientii nostri. Stai sa vezi ca nu noi am fost de vina. Nu conteaza!

Te invit sa contactezi un avocat sa deschizi o actiune in instanta impotriva noastra si sa ne imputi daune interese pentru neplacerile cauzate. Macar asa castigi si tu ceva (sau macar pierzi mai putin). Ce zici?

Ai avut sau nu probleme anul trecut cu conectivitatea? Ai raspuns la telefon? Ai raspuns la mailuri? Ai lasat mesaje pe undeva ca ai probleme? bat campii? Zi-mi.

s/Ai/Ati/g

Nu stiu ce varsta ai (si nu, nu ma intereseaza, si chiar te rog sa nu-mi spui) dar nu ne cunoastem asa ca te rog sa nu ma confunzi cu SimpliQ. Eu sunt o persoana, SimpliQ e o firma. Eu nu ti-am vandut tie nimic, si nu am de ce sa-ti raspund la telefon sau alte chestii si nici sa las mesaje cand si daca am eu probleme. Deci din punctul asta de vedere cam bati campii.

In rest, daca ai avut vreodata de afaceri cu noi, nu pot sa-ti raspund concret la intrebari pentru ca nu stiu cine esti. Si nu, nu ne-au plecat nici un client care sa fi avut 3 VPS-uri in ultimul an.

Man, si eu maninc aceeasi paine cu tine si eu gresesc fata de clienti, dar ce ma deranjeaza e ca desi gresesti mai ai si gura mare. Atitudine tipic romaneasca. Eu? Am gresit? NUUUUUUUUU Eu sunt imaculat... altul e de vina!!!

Man, sincer, sper ca nu mananci aceeasi paine cu mine.

Am inteles ca si tu gresesti fata de clienti, dar macar tu nu ai gura mare. In plus tu iti recunosti greselile si nu dai vina pe altii (vezi textul bold din primul quote). Asta trebuia sa retin din paragraful respectiv?

Succes iti urez. Invata din greseli si nu mai da vine pe noi, astia care am dat niste bani si am luat-o in brate! E un sfat bun (recunoaste-o)

E un sfat bun, dar nu vine de la cine trebuie. Dar mersi oricum.

WBF

  • Furnizor servicii
  • Hostmaster
  • *****
  • Mesaje postate: 3488
  • Karma: +64/-57
    • Vezi Profilul
    • Webfactor
Răspuns: Calitate servicii romanesti
« Răspuns #36 : Martie 05, 2010, 10:25:22 am »
IMHO

Unii au prea mult timp liber.
Altii se trezesc vorbind.

Cu rugamintea ca atunci cand mai pomeniti de mine, sa va spalati pe dinti.
Nu de alta dar mi-as dori ca aia care ma pomenesc sa fie siguri ca doresc sa primeasca ce vine dupa......

In alta ordine de idei:

Nu va convine colaborarea cu o firma - pack your shit and move on.

Aveti probleme? - Puneti mana si rezolvati problemele, nu miorlaiti pe forumuri.

Aveti ceva de spus?-- O spuneti documentat, nu anonim si evaziv, altfel va luati cate 1-2 bucati fix dupa miorlaiala, asa, ca antreu.

Incetati povestile cu "infrastructura" voastra, mai ales aia de sunteti proaspeti ca un mentos si nu deveniti sfatosi degeaba.

Probleme exista oriunde si oricand.
Treaba voastra este sa va rezolvati problemele, intr-un fel sau in altul, nu sa faceti pe ranitii in public.
In afara de dezgust, astia de puneti prima data mana sa postati in loc sa va dregeti mizeria, nu primiti de la mine.

Ascunsul identitatii de frica unor "probleme" nu va scuteste de nimic.
Mai mult de atat, lipsa de identitate descalifica din start.


PS: Vreun moderator sa schimbe putin titlul.
Am o sugestie: Calitatea miorlaitorului roman pe forumuri

Mihai RADULESCU

  • Membru
  • ***
  • Mesaje postate: 184
  • Karma: +4/-3
  • http://www.tlh.ro
    • Vezi Profilul
    • Top Level Hosting
Răspuns: Calitate servicii romanesti
« Răspuns #37 : Martie 05, 2010, 10:32:08 am »
Popcornul si cola au mers de minune pe durata desfasurarii conversatiei :)

Ce vrea sa spun, poate asa de incheiere. Un lucru cu care nu prea sunt de acord ar fi urmatorul :

Stiu ca au fost unele probleme cu Simpliq, stiu si cum au tratat situatia si care a fost feedback-ul lor, noi fiind clienti Simpliq. Sa spunem ca una peste alta a fost OK, cu bune si cu rele.

Nu pot insa sa fiu de acord cu chestii de genul "nu esti multumit, pleci".
Ceea ce facem noi aici este un business cu care nu prea te joci, din cate stiu in anumiti termeneni i se spune "business critical".
Asa ca nu este usor pentru unii, pur si simplu sa-si ia jucariile si sa se mute. Si aici ma refer la cei care au colocare sau servicii dedicate.

Un DC cand apare pe piata cred ca ar trebui sa fie pregatit sa ofere servicii de calitate. Nu pot sa mearga pe ideea care am mentionat-o mai sus.

Repet, nu fac aluzie la Simpliq, ci la ideea de a oferi servicii la nivel de DC.

Pe de alta parte, mai cred ca daca ai vrea sa renunti la serviciile lor, aceasta despartire se poate face in cel mai amiabil mod posibil, nu cu toate porcariile astea pe forum.

Daca am gresit cu ceva, astept corectari din partea celor cu mai multa experienta.

Succes!

Cosmin L. Neagu

  • Moderator
  • Hostmaster
  • *****
  • Mesaje postate: 1501
  • Karma: +15/-5
    • Vezi Profilul
    • clneagu
Răspuns: Calitate servicii romanesti
« Răspuns #38 : Martie 05, 2010, 10:56:54 am »
Un DC cand apare pe piata cred ca ar trebui sa fie pregatit sa ofere servicii de calitate. Nu pot sa mearga pe ideea care am mentionat-o mai sus.

Teoretic da, intr-o piata matura multe lucruri ar trebui sa se intample insa la noi totul este fresh.
La noi ISP-ii trag fibra pe stalpi fara sa aiba aprobare ...  vine ownerul o taie, vine ISP-ul o sudeaza inapoi. Sunt multe situatii din astea ciudate iar povestea are si bune si rele ... per total mai multe bune zic eu. Cand apare la noi un DC de unde crezi ca ia net sau curent sau mai stiu eu ce are nevoie ... o ia de la furnizorii pe care ii poate gasi ==> da mai departe ce poate. In conditiile astea, daca nu esti multimiliardar si nu investesti multi multi multi bani in infrastructura clientii tai vor "beneficia" de problemele din amonte. Asta e realitatea, indiferent cum credem noi ca ar trebui sa fie serviciile la un DC sau la altul.

In ceea ce priveste plecatul cand ceva nu te multumeste pot fi de acord ca e dificil insa nu e nici pe departe imposibil. Dupa cum spuneam si intr-un post mai sus noi am plecat cu zeci de servere nu pentru ca lucrurile mergeau prost ci pentru ca voiam sa mearga mai bine si pentru ca am considerat ca ar fi benefic luand in calcul si urmatorii cativa ani de dezvoltare. Daca se poate pleca cu zeci de servere din Bucuresti in Timisoara, fara sa fi inpins de la spate de probleme iti garantez ca se poate pleca si cand ai probleme ... as zice eu, mai ales daca ai probleme.

Si ca sa inchei intr-o nota pozitiva ... lucrurile merg inspre bine in ceea ce priveste infrastructura asa ca putem fi optimisti.

Mihai RADULESCU

  • Membru
  • ***
  • Mesaje postate: 184
  • Karma: +4/-3
  • http://www.tlh.ro
    • Vezi Profilul
    • Top Level Hosting
Răspuns: Calitate servicii
« Răspuns #39 : Martie 05, 2010, 11:16:10 am »
Cosmin,

Nu am spus ca este imposibil, si nici nu ma refeream la implicatiile tehnice ale "mutarii".

Pentru o firma mica, din punct de vedere financiar o mutare a 3-4 servere poate fi foarte usturatoare la portofel.

Eu cred ca daca nu suntem in stare sa oferim servicii de calitate la nivel de DC, pana o sa fim in stare ar trebui sa fie reglementata problema din punct de vedere legal.

Adica, nu oricine, cu cateva mii de euro isi face DC. Apar DC-uri ca ciupecile dupa ploaie.

NU este un business in care sa incepi de jos. Azi un rack maine un UPS poimaine o podea tehnica etc.

Sunt lucruri care trebuiesc din prima facute, si care clar costa foarte mult.

Cosmin L. Neagu

  • Moderator
  • Hostmaster
  • *****
  • Mesaje postate: 1501
  • Karma: +15/-5
    • Vezi Profilul
    • clneagu
Răspuns: Calitate servicii
« Răspuns #40 : Martie 05, 2010, 11:27:25 am »
Nici nu-ti dai seama cat de mult gresesti aici Mihai.

In primul rand, orice chestie in care statul isi baga nasul merge infinit mai prost doar din cauza ca e statul implicat. Ti se pare tie ca sistemul de invatamant sau de sanatate functioneaza bine? Sau hai sa luam ceva mai apropiat de ce facem noi ... inregistrarea domeniilor .ro este reglementata de stat si stim cu totii care sunt problemele aici. Internetul functioneaza exact invers decat funtioneaza statul adica distribuit, fara un sef universal, e foarte dinamic, se schimba tot timpul si ce e bun ramane ce e prost moare.

Chiar si acum poti sa folosesti datacentere ale marilor colosi care probabil ar fi singurii acceptati de stat. De ce nu te duci acum la ei daca iti doresti asa de mult sa ai un nivel "garantat". Nu te duci pentru ca e scump, pentru ca nu e nimeni sa-ti dea noaptea reboot sau sa-ti dea comenzi la consola, ... motivele sunt multiple.

luci

  • Oaspete
  • **
  • Mesaje postate: 13
  • Karma: +0/-0
    • Vezi Profilul
Răspuns: Calitate servicii
« Răspuns #41 : Martie 05, 2010, 11:28:27 am »
Citat
Eu cred ca daca nu suntem in stare sa oferim servicii de calitate la nivel de DC, pana o sa fim in stare ar trebui sa fie reglementata problema din punct de vedere legal.
Piata se autoreglementeaza. Lucrurile se cern.

Tomoiaga

  • Webmaster
  • ****
  • Mesaje postate: 921
  • Karma: +18/-9
    • Vezi Profilul
    • http://elvsoft.com
Răspuns: Calitate servicii
« Răspuns #42 : Martie 05, 2010, 11:29:13 am »
atata ne tot invartim. Daca tot vreti sa nu aveti nici un fel de probleme, scoateti mai mult din buzunar si gata.
Simpliq in sus, Simpliq in jos ei sunt de vina ca le dam o suma amarata pe luna.
Nu cred ca este unul care sa imi spuna ca plateste mult la SimpliQ.
« Ultima Modificare: Martie 05, 2010, 11:30:44 am de Tomoiaga »

Mihai RADULESCU

  • Membru
  • ***
  • Mesaje postate: 184
  • Karma: +4/-3
  • http://www.tlh.ro
    • Vezi Profilul
    • Top Level Hosting
Răspuns: Calitate servicii
« Răspuns #43 : Martie 05, 2010, 11:44:17 am »
Cosmin,
Citat
Chiar si acum poti sa folosesti datacentere ale marilor colosi care probabil ar fi singurii acceptati de stat. De ce nu te duci acum la ei daca iti doresti asa de mult sa ai un nivel "garantat". Nu te duci pentru ca e scump, pentru ca nu e nimeni sa-ti dea noaptea reboot sau sa-ti dea comenzi la consola, ... motivele sunt multiple.

Nu inteleg ce vrei sa spui!?

Eu doar incercam sa discut cu voi problema calitatii DC-urilor in Romania. Nu costuri, rebooturi si comenzi.

Tomoiaga

  • Webmaster
  • ****
  • Mesaje postate: 921
  • Karma: +18/-9
    • Vezi Profilul
    • http://elvsoft.com
Răspuns: Calitate servicii
« Răspuns #44 : Martie 05, 2010, 11:49:47 am »
problema calitatii DC-urilor in Romania este legata de costuri